Veel gestelde vragen.

  1. Krijg ik een bevestigingsmail na bestelling?  Ja, u ontvangt binnen 24 uur een mail met daarin zoveel mogelijk informatie over de levering van uw bestelling, zon-, maan- en feestdagen uitgesloten.
  2. Ik heb mijn bevestiging niet ontvangen, hoe kan dat?   In 99% van de gevallen heeft dat te maken met de instellingen van uw mailbox. U kunt dat controleren door in uw spambox te kijken. Indien u daarin de mail aantreft dient u de instellingen te wijzigen en borduurgigant toe te voegen aan "veilige afzenders". Ook komt het af en toe voor dat er een fout is gemaakt bij het invoeren van het e-mailadres tijdens de bestelling.
  3. Krijg ik ook een mail nadat ik mijn betaling gedaan heb?   Ja, u krijgt binnen enkele minuten, een door het systeem automatisch gegenereerde bevestiging van uw bestelling en van Mollie een bevestiging dat uw betaling is gelukt.
  4. Kan ik mijn gegevens wijzigen nadat ik een bevestiging ontvangen heb?  Ja, dat kan, wanneer u een account hebt aangemaakt, u dient dan in te loggen en kunt dan uw n.a.w. gegevens en e-mail wijzigen.
  5. Kan ik zien of iets op voorraad is?  Nee, dat kunt u niet. Bij artikelen, waarvan de levertijd langer is dan enkele dagen tot 2 weken hebben we dat vermeld. U krijgt in de bevestigingsmail een indicatie, rekening houdend met wanneer wij bij de beftreffende leverancier bestellingen plaatsen. Borduurpakketten hebben een grote verscheidenheid, daarnaast wisselen de verkopen erg, ook per seizoen. Een importeur en ook wij passen onze voorraden dan aan en werken met minimale hoeveelheden. Daardoor kan het voorkomen dat u vraagt of het op voorraad is en dat het enkele minuten daarna iemand anders een order voor hetzelfde product plaatst, u grijpt dan mogelijk mis. Het kan dan weer even duren tot het weer beschikbaar is (leveranciers bestellen van sommige merken maar eens in de zoveel weken omdat de kosten anders te hoog zijn). De door ons in de bevestigingsmail aangegeven levertijden zijn gemiddelden. 99% van de pakketten is binnen 1 tot 4 weken leverbaar. 
  6. Kan mijn bestelling ook in delen verzonden worden? Ja, een bestelling kan in delen verzonden worden. Onze verzendkosten worden berekend op basis van de ordergrootte, bij verzending als 1 pakket. Wanneer een bestelling in delen verzonden wordt, op verzoek van de klant, kunnen we aanvullende kosten in rekening brengen. De bestelling wordt dan als afzonderlijke bestellingen behandeld met de daarbij behorende verzendkosten. Deze worden berekend op basis van de waarde van de deelzending(en) en op basis van de verzendoptie, zoals brief of pakketpost.
  7. Kan ik mijn account verwijderen of laten verwijderen? Ja, u kunt uw account laten verwijderen door een mail te zenden aan info@borduurgigant.nl met het verzoek om uw accountgegevens te laten verwijderen. Het e-mailadres van de aanvrager voor het verwijderen dient hetzelfde te zijn als het voor het account gebruikte e-mailadres. U dient aan te geven of u eventueel later met dezelfde gegevens (e-mailadres en wachtwoord) opnieuw een account zou willen kunnen creëren. Binnen 24 uur wordt uw account dan verwijderd, waarna er met dat account niet meer ingelogd kan worden. P.S. u kunt altijd ook bestellen zonder een account aan te maken en als "gast" af rekenen.